ponudjac-PVC-stolarije

Kako prepoznati ozbiljnog ponuđača PVC stolarije?

Nabavka PVC prozora i vrata nije mala stavka u kućnom budžetu današnje porodice u Srbiji. Čak i nasuprot, uvek moramo da koristimo srpsku dovitljivost i snalažljivost kako bismo “ušparali” i poslednji dinar i “zakinuli” od nečeg drugog, a sve u cilju zamene stare stolarije i postavljanja nove PVC stolarije.

To je razlog zbog čega treba biti vrlo oprezan pri izboru firme koja će vam uraditi novu stolariju. Hvala Bogu, firmi ima mnogo i konkurencija je velika, što vam otvara mogućnost velikog izbora i smanjenja mogućnosti na grešku.

Ponuda se može dobiti na mnogo načina, telefonom, e-mejlom, lično u samom momentu merenja, poštom itd… Sam način izdavanja ponude govori mnogo i o samoj firmi koja je daje, odnosno o profesionalnosti te firme. Sama usluga pre dogovaranja posla govori o tome na kojim principima ta firma posluje, koliko je ozbiljna i na koji način će ispuniti (ili neće) vaša očekivanja.

Ukoliko se već odlučite da pozovete firmu da pošalje čoveka koji će da dođe i uzme mere vaših prozora, tada morate da obratite pažnju na određene stvari, jer je ta osoba reprezent same firme i možete mnogo da saznate o njoj iz same komunikacije.

Da li je pristojan, smiren, strpljiv. Da li Vas uvažava kao sagovornika i dopušta vam da mu saopštite vaše želje i očekivanja? Da li može da uputi dobru sugestiju na neku vašu nedoumicu i pomogne vam da zajedno rešite neki problem? Da li je jasan pri prezentiranju usluga i proizvoda svoje firme, da li izgovara neke napamet naučene fraze ili se stvarno trudi da vam što bolje pojasni sve odgovore na vaša pitanja? Da li vas gleda u oči dok razgovarate ili skreće pogled u stranu? Da li možda kudi svu konkurenciju i govori kako je PVC prozor njegove firme najbolji i da je sve ostalo lošeg kvaliteta?

Tačnost je izuzetno važan faktor. Svi volimo kada je neko drugi tačan i dolazi u zakazano vreme. Ako je došao u dogovoreno vreme za merenje, verovatno će i stolariju isporučiti u dogovoreno vreme. Da li je došao je u vaš stan i prvo je seo i zapalio cigaretu (ako ste ga ponudili rakijom nije ni to odbio) ili je odmah počeo da uzima mere i rekao da će sesti kada odradi sve što je potrebno. Da li se “frlja” cenama stolarije ili tačno zna koliko šta košta. Neoprostivo je ako vam kaže “to vam izađe oko 280€”! Pa ili je 277€ ili 285€, ne može nikako da bude oko 280€! Ponuđač mora da poštuje svaki dinar ili euro pri sastavljanju ponude jer tako neće oštetiti ni vas a ni svoju firmu.

Zaista mnogo stvari možete uočiti iz reči i ponašanja ponuđača PVC stolarije. Izuzetno je bitno ukoliko osoba koja je došla da vam dostavi ponudu za pvc stolariju može da vam ulije poverenje da će ispuniti sve ono što je i izrekao. Kao što po izgledu elektronske ponude možemo doći do zaključka koliko je firma ozbiljna i profesionalna tako i po izgledu, izgovoru i ponašanju reprezenta firme možemo mnogo saznati o samoj firmi. Uvek se treba dodatno raspitati o samoj firmi, posetiti njihov web-sajt, pogledati reference, čuti šta su drugi ljudi rekli o konkretnoj firmi.

Kao što smo rekli na početku, prozori uopšte nisu mala stavka i poslednje što vam treba jeste da gubite svoje živce jer neko ne poštuje vaš dogovor.

0 komentara

Ostavi komentar

Pridružite se diskusiji.
Ostavite komentar

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>